HEEM uitgave ‘Van kerk naar Dommelhuis’

jun 24, 2022 Nieuwsberichten

Ter gelegenheid van de opening van het Dommelhuis verschijnt een speciaal dubbelnummer van onze uitgave HEEM met daarin een kijkje naar onze de geschiedenis met speciale aandacht voor het ontstaan en de ontwikkeling van het gebouw waarin nu het multifunctionele Dommelhuis wordt geopend.

De uitgave is voor niet-leden vanaf 9 juli aanstaande beperkt beschikbaar en wanneer u zeker wilt zijn van een exemplaar, aan te kopen voor € 5,–, kunt u op de intekenlijst geplaatst worden door een mail met uw contactgegevens te sturen aan: secretaris@erfgoedvereniging-sonenbreugel.nl.

Uw exemplaar van deze uitgave kan dan op zondag 10 juli tussen 11.00 en 17.00 worden opgehaald tijdens de open dag in het Dommelhuis of op maandag 11 juli tussen 10.00 en 16.00 (of een van de daarop volgende maandagen in juli) tegen betaling van € 5,– worden opgehaald in onze Heemkamer in het oude Raadhuis aan de Markt 1 in Son en Breugel.